torsdag 18 juli 2013

Åh så skall vi då springa Midnattsloppet!!
Utklädd, så klart :-) (I maskeradklassen)
Jag skall ha en vit fuckcancerandrun tröja, som är ganska pimpad. Med glitter och grejer. Så kan jag provspringa "utrustningen" inför Marathon du Medoc.
Det skall bli sååååååå kul!!!
Förutom att jag har slarvat bort mitt läkarintyg..
Så när jag ringde deras kansli idag, så svor han dyrt och heligt på att jag skickat förra årets intyg.
-Mais non, sa jag och försökte med min allra snällaste röst säga, att det är inte möjligt.
-Mais oui, madame, sa den gulliga fransmannen med sitt marathon-tålamod.
Åh ja som redan skickat in det elektroniskt en gång i vintras, men det fungerade inte och nu har jag alltså tagit fel.
Tur att brorsan nästan är läkare :-) och lovade hjälpa mig!'
Jag är ju kärn-frisk, hur svårt kan det va? :-)))

Har gjort ett album åt ett brudpar, det tog 4,5 timme framför datorn. + några fotograferingar och jag är helt slut...
Skulle inte semester-utvil-heten räcka lite längre. Åh andra sidan kanske man inte skall jobba 10 timmar  flera dagar i rad :-))
Men det är ju sååååå himla kul. Att få jobba, att få nörda. Att få leva!!!!
Glad blir man, när man kan springa!!! Den 24 augusti smäller det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar