fredag 5 juli 2013

Idag är jag stark :-)))

Yoga igår,gymmet idag och så löpning.
Precis när solen började sänka sig snörade jag på mig Caseys rosa löpar skor och gav mig av mot Saint Maxime.
Och jag kom ända till Gassin!!! Eller i alla fall infarten. Ni vet den stora rondellen med alla palmer som man kan köpa (om man nu har en stooooor trädgård.)
(Och de senaste åren har det stått en staty av en gigantisk naken man precis vid vägkanten. Åh det spelar igen roll hur många gånger man kör förbi där, så måste man ändå titta :-))))

Åh det var dit jag kom, till rondellens början, när klockan visade 6 km och jag fick verkligen bestämma mig för att inte springa längre.
För det gick så bra, det kändes som jag flög fram.
En överdrift, så klart.
Men det gjorde inte ont. (lite... men inte så där jobbigt mycket, så då räknas det inte :-))))
Det kändes som jag skulle kunnat fortsatt ännu längre.
Men som sagt. Jag har inte sprungit på en vecka så jag ville inte över göra det och så ville jag inte springa själv i mörkret hem.
För det går ju så himmels fort här. Sol och värme till kolsvart på 30 minuter.
Så jag sprang med mina gamla gamla spruckna hörlurar och lyssnade på melodifestival låtar från 2009,och dagdrömde.
Jag hamnade i ett skönt flow, kanske gick det lite för fort, 5.24 tempo på sina ställen. Men jag flåsade ingenting!!!!
Sååååååå skönt.
Och så är det så bra med tröjan. För blir man lite trött, så tänker jag:
-Att jag måste orka springa på, så att riktigt många människor ser den :-)))

Och försäljningen av tröjor går riktigt bra, men alla intäkter ligger kvar på Klarnas konto tills man för över den till sitt egna.
Så jag har inte riktigt koll på hur mycket vi kan skänka till Cancerfonden.
För först måste inköpen gå ihop med utgifterna.
Och även om vi fått snällaste priset på webb-shopen (tack fina fina Stefano på Jetshop) så måste den betalas, lika så tröjorna (skall se om jag kan förhandla mig till lite bättre pris där, men kvalitén är grym) och så tillkommer lite små kring kostnader. Men därefter så är det Cancerfonden som gäller och jag tror faktiskt att vi redan är där!!!!
När augusti kommer skall jag kampanja lite hårdare för tröjorna!!!!
Även "bad wig day" mössan har sålts, men den high-lighten kommer nog först till hösten!!!


- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar