måndag 24 mars 2014

Snällaste HusmanHagberg i hela världen !!!

Jag bockar och bugar och är alldeles stum.
För att ni tror på oss och vårt projekt.
För att ni förstår, hur viktigt det här projektet om oss cellgifts-skalliga är.
För inte bara att ni hjälper oss rent praktiskt. Det är helt underbart att känna stöd, support och förståelse. Och att det nu finns resurser för oss att gå vidare,
Så från botten av mitt hjärta; TACK!!!!
Ni får fetaste karma-kramen ever!!!

Och tack alla fina för all kärlek och hälsningar efter P4 igår.

En helsida om skalliga-projektet. Såååå fint!!! 




4 kommentarer:

  1. Jag skall hålla mina tummar för dej, och jag tror att allt kommer att vara OK.
    Men jag förstår att Du bryter ihop när man ändrar tider, och byter läkare.
    Jag tycker att man för mej, nu snart ett år efter avslutad behandling, så känner jag att jag
    blir väldigt lätt ledsen och orolig. Det är som om det som man varit med om nu börjar hinna ifatt,
    och man fattar vad det handlar om.
    Jättevarma KRAMAR/ Viola

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar o tår! Kram, Laila

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna riktigt hårt för dig nu och hoppas att du får fira med stor glädje! Förstår såväl din reaktion med ändring av läkartid och läkare man känner sig ganska liten inför varje koll och extra mkt inför 1-års dagen!
    Men Cecilia jag ser fram emot att läsa att du fått "grönt ljus", för det är det enda som gäller!
    Lycka till, vi är många som tänker på dig i dag/ Bamsekram från Marie

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna stenhårt och skickar all världens kramar till dig! Förstår så väl din reaktion, det är ett sådant skört och sårbart tillstånd. Det är helt okej att bryta ihop, man får det! Massa kärlek <3

    SvaraRadera