måndag 10 mars 2014

Jag leker Zlatan :-)

Inte för att jag kan spela fotboll, dyka ner i en vak. Eller pussa på en fru. 
Men...
Jag kan ha en cool bil. Coolare än Zlatan till och med :-))
För snällaste Audi Göteborg hjälper oss med transporter inför loppet. Snacka om hyggliga människor och fint företag. 
Det var ju också Audi Göteborg som hade Rosa Oktober, under bröstcancer-månaden.
Så nu vill de vara med och göra skillnad.
Jag fick låna en super snygg bil. En Q3:a. Och jag känner mig super Zlatig :-)))
Man sitter lite högt, som en kung liksom :-)
Prova den du också, snacka med Erika, Lena eller Peter.
I morgon drar jag och min nya kompis till Stockholm för att träffa förlaget med stort F :-))
xoxoxo
Nja.... jag skall nog inte stå och posera så där allvarligt. Det ser ju lite små fjantigt ut. hahaha. Men lite kul.
Det här är nog mer jag :-)) tummen upp och så kör vi, liksom :-)))



6 kommentarer:

  1. Det är ju du som gör bilen cool bästa Cecilia <3 Kör försiktigt och lycka till med mötet!
    Stor kram från Nina C

    SvaraRadera
  2. Finaste reklamen för Audi med en snygg tjej som ställer upp och kämpar för oss drabbade, och ger hopp om en bättre framtida cancervård.
    Du är en Toppentjej Cecilia. Som ovanstående komentar säjer jag detsamma, kör försiktigt, och lycka till. KRAM Viola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du e så gullig viola! tack ! kramar i massor till dig!

      Radera
  3. Bilderna på dig och bilen skulle passa i vilken Audi- reklambroschyr som helst.
    Risken är förstås att ingen lägger märke till bilen :-))
    Heder åt företagen som hjälper till och ställer upp på olika sätt.
    Många XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du e för söt, Kanske vill du byta bil nu :-))
      kram kram

      Radera