onsdag 19 mars 2014

Mysiga kramar i buren :-))

Åh så har vi då hängt i buren :-)
En av glas, paviljongerna på Avenyn i Göteborg.
Så kul.
Igår hade vi lite lunch-mingel.
Ville man, fick man springa på fin. fina bandet som CL Fitness lånat ut till oss, genom Endorfin. Och Carlsberg bjöd på stärkande sportdryck. Och Earphone längre upp på gatan stod för coolaste musikanläggningen.  (coolaste musiken blev det tyvärr inte, min spellista från Göteborgsvarvet 2011, var inte ens cool 2011 :-))
Rätt nice att få sitta ute, fast inne. (så varmt och gott) Och få känna ljuset och se alla människor som rör på sig.
Det ger energi.
Så tack för att ni kom förbi och tack sötaste Anna-Lena för den super fina buketten från Aveny Blommor!!!
På fredag är vi där sista dagen.

I morgon skall jag på spännande möte. Steg Ett, i min väg tillbaka, den fysiska iallafall :-))
En kram hade suttit fint idag :-) För den här killen var liiiiite för svårflörtad för min smak :-))


Bosse spelar inte bara trummor i Still Around, han springer gärna som vinden!
Mr Asics himself; Figge gled förbi och sa hej!!
Sötaste Miriam hann med en sväng in och hon behöver inte dricka energi dryck, jag lovar. Vilket energi-knippe :-)) Kör så det ryker!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar