lördag 22 mars 2014

Mina nya skor !!!

Åh så fick jag äntligen mina nya skor!
Tack Asics!!!'Och nu skall jag springa som vinden. Det finns knappast något skönare (i löpar- sammanhang alltså :-))) som att springa i sprillans nya skor!
Och långt innan vi blev kompisar med Asics så har jag sprungit i deras skor. Sååååå sköna.
Figge gled förbi buren och levererade. TACK TACK TACK!!
Och Casey fick modella lite, i deras snyggaste vind-jacka.
Som tack för skorna, spelade jag in en film åt dem. Inget Oscars-matrial kanske :-))
Den hamnar nog på jogg.se där jag ger det lilla trappan-tipset.
Super smart, berättar mer om det längre fram. För nu skall det bli åka av. När det gäller träning.
För besöket hos Christer Skog måste jag bara får berätta om, alla borde träffa en Christer!
Men nu är det frukost och strax intervju i Radio P4 Extra med Erik Blix. Kl. 12.30 idag sänds det.
Vi skall prata bok!!
Såååå spännande!
Ha en fin lördag!!!
Socker söt men blek om nosen. Kanske inte smart att morsan tvingar ner sin febriga unge på marken. Men hon e van min lilla tåliga modell. Jag älskar dig Casey! Du e bäst"!!

Jag fick två par skor och Figge fick en energi dricka. Och han ser väl lika nöjd ut som jag :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar