lördag 22 mars 2014

Jag fick säga hej i P4 Extra!

Det är lika spännande varje gång :-)
Att få prata i radio. Att prata så där vuxet och låta så där klok. Och kort och koncis.
Nu känner jag mig varken vuxen eller klok :-))
Men jag vill ju inte säga något tokigt. För jag vill ju att mina modeller skall vara stolta över mig.
Att jag framför vårt mission på ett förståndigt sätt.
Och att ni andra förstår vad det är vi vill lyfta.
Så jag gjorde mitt bästa.
Här nedan finns en ljudfil som snällaste Kalle ha fixat!
Vi har verkligen en fin SVT-del här i stan.
Vilka lokaler, vilken utsikt. WOW att få jobba där.
Och Casey hängde med. Tack söta!!
Lite gott P4 kaffe och en grym utsikt. Värre kan man ha det när man väntar på sin tur :-))
Man kan nästan se hur jag tänker :-)) hahaha åh lite längre byxor hade ju inte varit fel :-)))
Sötaste Carina Holmberg leder programmet.

Gladaste  mixer rummet !!
Kalle Wannerskog jobbar vanligtvis på Ekot. 


Mysigaste sällskapet. På väg hem!
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=5816993
Så här såg det ut på deras webb-sida!!




1 kommentar:

  1. Men va grym du är!!! Det är så coolt att det äntligen blir av, nu både bok OCH utställning. Är så stolt över att få vara delaktig i detta :) Du bevisar gång på gång att allt är möjligt. Tack!!!! Största kramen <3

    SvaraRadera