torsdag 28 november 2013

Behind the scenes #fcarcalender2014

Vilka dag vi hade tillsammans, när vi fotade kalender-bilderna!
Vilken energi, vilken vilja, vilken humor, vilken känsla, vilka brudar!!!
Respekt och kärlek till varenda en av mina modeller!!!!

Och såna`bilder vi tog.
Tjejerna är ju grund-snygga från början, men med Christines hjälp blev de grymme-snygga :-))
Lite löshår från Rapunzel, Make-up från Grands Parfymeri och en ringblixt från Scandinavian Photo. Så kan det ju inte bli annat än klock-rent :-))

Jag är så stolt över alla mina modeller.
Min nya kompis Lizette skrev så här på sin blogg. LÄS HÄR
Känner mig som värsta coola modefotografen som hänger med i yrket för modellernas skull :-))
Anna, jag och Mia. Grymma tjejer. 
Lizette som har bloggen, Lizette. Cool tjej, men världens hjärta!!
Johanna i kö till make-upen.
Johanna med finaste ögon-makeupen!!
Mia är grymmaste assistenten, och ni kan ju förstå varför vi hade så kul, allt är ju inte vad det ser ut att vara. Men 10 trötta tjejer, kan bli väldigt, väldigt lätt-roade och väldigt tramsiga :-)))
Starkaste bruden är coolaste Lotta. Svängde med en 12 kilos kettelball som om det vore en golfboll. Go girl :-))
Sexigaste bowling-chicken ever. Tack Hard Rock Café för lån av klot och skor!
Vi var ju inte nakna, som de äkta Calender Flickorna. Men vi tramsade rätt bra, halvnakna :-)) 
Sötaste Malin var först ut. 
Johanna får värsta fransarna. Johanna som skall cykla till Paris i vår. Bra jobbat!!!
Rätt mysigt om man fått ha så här fint sällskap och så kul varje dag på jobbet. (hade man orkat det?!?! :-))))
Sexigaste golfspelaren? oh yaaaah! Mia är snabbt framme och fixar om något sitter snett.
Jag älskar att vara fotograf!!!! Det kanske syns :-))
Kanske var jag rädd att inte få vara med på bild, stackars söta Mia. Shit va snygg hon blev!!
Johanna intar scenen :-)) Och Mia kör finliret!
Finaste Gabi och Anna!! Gabi är sexigaste basketspelaren, ever!!!
Finns det hjärterum finns det stjärterum.
Mia är strax redo att spela tennis. Myyy gåååd så snygg hon blev!!!
 
Anna försöker hålla ordning på oss, eller har hon redan gett upp :-)))
Snowboard drottningen nr 1; Eva som snyggaste snö-prinsessan!!

Ingen återvändo för Anna, coolast på planen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar