söndag 1 december 2013

En kul helg!

Det blev en väldigt trevlig helg.
Så trevligt att jag tror sviterna sitter kvar än :-))

Och i fredags missade jag att blogga, för det hände stora saker, för fcancerandrun-loppet.
Det kommer att bli så bra, men än är det lite hemligt.
Både jag och Anna har ju varit små företagare i många, långa år. Så jag är definitivt inte van vid att man måste ha SÅÅÅÅ mycket tålamod.
Men jag tror att vårt tålamod har gett resultat :-)))

Löpningen har gått ganska bra, två rundor denna vecka och så 10 minuters yoga nästan varje morgon. Det är så skönt att kunna sträcka ut muskler och tänja i stela leder.

Och igår vad jag bjuden på en galet härlig middag. Ni vet när man träffar nya människor, men alla är lika orädda och öppna. Och man kan ha  kul från första stund. Det serverades ost fondue och fantastiska viner och obegränsat med den godaste champagne jag någonsin druckit :-))
En trevlig söndagkväll önskar jag er alla!!
Fotade på Scandinavium i fredagskväll. 2 200 sittande mat gäster!!!!!!! Sinnessjukt!! Men väldigt kul att få se. Jag blev till och med bjuden att stanna kvar av min väldigt trevliga kund. Men jag känner att så många människor, så nära, kan bli lite mycket.
Vet inte vad som hänt, men nu går det att lyssna på fransk radio utan att det hackar och bryts hela tiden.  Och jag lovar, det är hur bra som helst att lyssna på exempelvis franska. För även om det bara är musik och reklam, så håller man igång språket. Och jag vill ju gärna prata flytande franska :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar