torsdag 26 december 2013

Body Pump is the shiiiit :-)

Gårdagen var lugn, liten influensa-flicka blev pigg och orkade gå på bio.
(rätt korkat av hennes mamma att säga ja, för idag är hon ännu sämre... men Hobbit i 3D var grym).
Så jag var stark idag och redo för lite gym.
Body Pump är värsta bra komplement till löpning och yoga.
Men det har jag tjatat om tidigare :-))
Men nu har jag träffat bästa Body Pump-insturktören ever; Bodil på Sats. 1 timma känns som 15 minuter och det är nog bland det bästa betyget man kan få som instruktör. Tänk att 60 minuter plågsam, skön pina kan kännas om 15 minuter. Det är bra det. Och Bodil är grymt bra.
Häng gärna med mig när jag går på hennes klass, som min gäst!!
Så nu skall musklerna växa och min rumpa bli stor och fast :-))
Jag startade ju en hemma-gjord PT-duell (ni vet en sådan Hagabadet kör med PT, fotografering och kostrådgivare) för någon månad sedan.
Men jag börjar på nytt, lite mer organiserat efter nyår.
För igår när jag var ute och sprang, ringde Anna. (jo, jag svarade :-) och hon har bestämt sig för att springa Lindingö-loppet på 2.30
Och för det krävs det organiserad träning mina vänner. Jag måste hitta ett mål, jag också. Men vi skall iallafall lägga i en högre växel när det gäller träning.
Och ni får gärna vara med min kära, kära läsare.
Men nu är det 2013 så synda, festa och ät, så börjar vi 1 januari 2014... nej, vi säger den 2 jan. :-))
Sötaste Bodil oh jag, som gav vårt bästa på passet idag :-))



2 kommentarer:

  1. Precis vår melodi, Cecilia. Nu frossar vi och njuter av julens alla härligheter, tränar gör vi såklart men ska absolut lägga in en annan växel 2014. Kram på dig Cecilia!
    /Annette
    www.lifebyannette.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du e grym Annette! Vi måste hitta ett lopp att springa ihop :-) men nu frossar vi :-)) kram kram fina

      Radera