måndag 2 december 2013

Det är aldrig för sent!!!

Jag har sagt det förut och säger det igen, det är aldrig för sent att börja träna.
Hittade den här artikeln i GP förra veckan.är det inte coolt?
Jag blir så sugen på att träna, just nu, när jag läser det här!!
Hon började när hon var 47 år ;))
Jag är så sugen på att träna, men mörkret gör mig trött och seg.
Åh så har jag faktiskt inga varma löparkläder - jag har bara urtvättade underställ, ett par trasiga löparbyxor, som är förkorta.
Så det blir både kallt och lite dragit ;))
Åh jag lovar, det är inget jag skyller på. 

Åh andra sidan så är ju mörkret bra, man syns ju inte så tydligt då ;)
Så upp och ut och träna mina vänner.

Inspirera mig :-))
För det gör skillnad på kropp och knopp som Anna brukar säga ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar