torsdag 5 december 2013

Julglögg och fint väder :-))

Förra året så blev jag så smickrad av att få gå på julfest.
Jag slet med brorsan och vi hade jätte kul. Fast när det verkligen blev kul, jag då ville han gå hem och lägga sig.
Så i år valde jag mitt sällskap med bättre omsorg :-))
Kajskjul 8 och Danske Bank höll i begivenheterna. TACK!!!! Massor med mat, vin och julsång.
Vi hade sååååå kul. Jag och mysigaste grannen Anneli!!
Vi drog en sväng till Caleo, vilka bra människor man träffar ute, så där ibland. Och vi hade kul.
Och så inser jag att natt-nätverkande icke är att förakta.
I have some serious telefon-samtal att göra i morgon.
Idag hann jag liksom inte, för jag fotat 85 porträtt bilder på drygt 2 timmar.  Puh :-)
Och det blev så bra :-)) Alla var så glada och det var värsta sköna företaget. Ledningsgruppen var så relaxad. Och vd´n med stört skön attityd.
Då e det gött att vara fotograf.
Sedan pikade dagen neråt. Men det gick bra. Mitt humör höll i sig och cancer-demonerna har hållt sig undan :-))
En vacker dag med andra ord, andra kan prata om dåligt väder.
För mig är varje dag, som är en vanlig dag, en vacker dag :-))
Mysigaste Anneli och jag slog klackarna i taket. Och det blir fler gånger, jag lovar :-))
Ser ni väntrummet, till labb? Varför måste det vara såååå tråkig miljö. Det kostar inget extra med glada färger!

Nej, så många prov fyllde jag inte. Två stycken räckte idag. För att få fram ett nytt CA125. Håll tummarna för att det blir ett lägre värde än sist!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar