onsdag 27 november 2013

Nyagamla idéer och nypimpad tröja :-))

Idag tog vi ett beslut, i rätt riktning.
Ibland är det lätt att lyssna och förlita sig för mycket på andra människor.
Men jag tror att Anna och jag kammade upp oss lite, den här eftermiddagen.
Och satte nya, eller snarare ny-gamla mål, på vad VI vill göra.
Och snart smäller det, jag lovar.
Har nog lovat det innan, men det går ju såååååå sakta vissa saker :-)
Men nu är vi nog nära :-))

Tog min älskade Casey på middag och bio i kväll.
För med rätt beslut idag, med Anna, gjorde att det fanns ork kvar att hitta på något.
Caleo och Hunger Game II blev det. Rätt cool film. Om jag får säga det själv.
Så mysigt. Synd bara att syster-yster går i skolan så långt bort. Annars hade hon varit med!
Men hon kommer hit över jul och nyår :-) Tjohooo.

Tränade Body Pump igår.  I min ny-pimpade träningströja.
Mia är rätt cool. Hon klippte av armarna lite, ökade halsringningen och vände den ut och in.
Rätt trevligt att träna i :-)
Det är rätt sunkigt på SATS kompassen. Kolla spegeln? Men tröjan är cool :-)) Tyvärr ser man inte riktigt hur jag klippt. Men det kommer fler bilder jag lovar. Skall bara kolla hur, det klippta, håller sig i tvätten innan jag ropar HEJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar