fredag 1 november 2013

Lite star-struck på Lydia och Bosson :-)))

Vilken kväll det blev, den där söndagen på Fond, 
När Lydia hade vernissage. Finaste Lydia. Vilken människa, vilken kvinna. Vilken konstnär.
Och jag blev bjuden.
Och jag kom, jag såg och jag kramades och jag drack vin. Precis så som det var tänkt :-))
Lydia är precis som så många andra, en del av Cancer-Branschen.
Det finns ingen mening med cancer, men man kan göra något meningsfullt av den.
Och samtidigt kanske paketera sina känslor, i ett uttrycksätt som kan ge även andra människor glädje, tankar och känslor.
Och dessutom samla in pengar till Cancerforskningen.

Fan va du e grym Lydia!!!
Stort mod att visa sina alster från de tuffa dagarna.
Dagar då värden sjunkit, beskeden varit negativa och smärtorna stora. Kanske. 
Eller kanske bara djävligt jobbiga dagar.
Tack för att jag fick komma och krama på dig en stund. 
Och så fick jag mingla och prata med bekanta jag inte sett på länge. 
Ååååå så blev jag ju lite star-struck. 
Bosson was in da house!!!! (sorry Bosse H :-)))
Tack vackraste och kramgoaste Lydia!!!
Alltså rätt coolt att han var här :-)))
 
Lydia med sin söta syster som kom inflygande från USA!
Lydia och min frina granne Leo!
Pierre med sin fina Sofia. Så mysigt att snacka lite mer med er!!
Resten av grann-familjen. Christian (som presenterade oss för varandra och anledningen till att jag fick vara med) med sin vackra fru Ingela och sötaste Max.
Så coola!!!
Det var inte bara jag som var star-struck :-)))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar