fredag 22 november 2013

Fredag hela veckan!!

Fredag igen?
Hur snabbt går en vecka?
Den här veckan har vi hängt hemma, nästan varje kväll. Skönt :-)
Och idag hade vi möte med Audi och så träffade vi trevligaste advokat-killen, som var med på Audi eventet.
Han jobbar för Jubileumskliniken.
Som är precis som Cancerfonden, som skänker pengar till i stort sett samma forskare.
Men de är lokala och mycket mer lätt tillgängliga än Cancerfonden visar det sig. (men den historien tar vi längre fram :-))
Så nu har vi lärt oss massor av nya ord. Som nettoöverskott :-))
Det är alltså det man kan skänka. När utgifter lagts mot inkomster och skatten är dragen.
Då kan man skänka med gott samvete. Nu pratar jag företag alltså :-)
Så nu skall här skattas och sedan skänkas!!!

På Audi träffade vi söta Erika och söta Lena (som tydligen skall springa vårt lopp på 30 minuter :-) u go girl!!!!
Vi pratade bilar och vi pratade lopp. Jag gillar både bilar och lopp, så jag trivdes som fisken i vattnet :-)
Nu är klockan snart 00.00 och jag borde gå hem och sova.
Men i måndags fotade vi vårt första projekt för fcancerandrun!!
Och det är så mycket bilder som skall redigeras, text som skall skrivas och idéer som skall genomföras, att jag inte hinner gå hem :-))
Jag berättar mer om det i morgon!!
Lite bilder som låg i Audis nyhetsbrev!!!
Kolla mitt uttryck Cancer-Branschen är med!! Tjohoo!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar