söndag 10 november 2013

Oväntad glädje och lite street dance av Casey!

Många små saker gör att livet känns väldigt gott igen.
Alla mail från okända bloggläsare, hejarrop från er som gör inlägg och så kommer ett mail från en Eva.
Som säger att jag är nominerad och skall få ett diplom...
Jag vågar inte skriva mer än så, vet inte om det är officiellt. Och så får jag nog nypa mig lite i armen.
Jag blev överrumplande glad och väldigt, väldigt förvånad.

Så idag är sista dagen på stranden här. Jag älskar att vara här. Men jag längtar väldigt mycket hem. Första gången i mitt liv så har jag någon som väntar på mig, med massor av energi och roliga arbetsuppgifter.
Har man jobbat själv, som jag har gjort i nästan 20 år (shiiit är det så länge). Så är arbetskamrater det bästa man kan få!!!
Självklart fotograferar jag också. Men att kunna jobba med någon mot samma mål. Så jädra coolt. Och som vill göra skillnad. Tack för att du vill och kan och vågar Anna!!!!

Här kommer lite behind the scenes. Tur att Caseys Americk är en grym fotograf. De officiella bilderna visar jag, när jag vet mer vad Eva vill använda dem till.
Hur vad det nu då??  100 utfall om dagen. Casey e grym.
Bästa modellen är den här ungen!!
Vi yrade runt i Puerto Vallarta och fotade på lite olika ställen. 
Luftfuktigheten är så hög, att glömmer man att dricka mycket är man lite förlorad.
Casey dansar loss och ger oss andra lite energi :-))
Tur man har en egen styjlist och en egen fotograf med sig :-)))


1 kommentar:

  1. Vad härliga bilder. Ni är så fina! Miss you!
    Mimmi

    SvaraRadera