onsdag 16 oktober 2013

Löpning när det är som värst-bäst!!

Det händer så mycket just nu och dagarna är alldeles för korta :-))
Men det enda jag har på hjärnan, är f ö r e l ä s n i n g e n.
I natt låg jag vaken 2 timmar och oroade mig.
Men så idag.
Trillade poletten ner, och jag vet hur jag skall prata.
Kanske inte vad jag skall säga, men hur :-))

Så nu skall jag bara träna (bara och bara, det är ju rätt personligt, så lite små jobbigt är det ju att gå igenom allt flera, flera gånger. Men jag vill ju göra skillnad. På riktigt. Så det blir väl det jag skall prata om :-))

Därför har bloggen hamnat lite vid sidan av.
Så för att rensa tankarna och hitta tillbaka, följde jag med Göteborg Running Club idag igen.
Men alltså, vilket gäng :-))
Idag, när det inte regnade, var vi säkert över 100 pers.
Som sprang trail i Slottskogen.
Ja, när jag växte upp kallade man det "springa i skogen".
Men jag lovar, löpning är väldigt mycket mentalt. Så att ge nördig löparträning coola namn.
Gör det faktiskt såååå mycket roligare.
Casey hade lagat mat till mig när jag kom hem. (tack älskling!!!)
Därefter har jag inte rört mig ur fläcken.
Lite jobb med datorn i knät, är det enda jag åstakommit.
Alltså sååååå jobbigt pass. Plågsamt och kul.
Häng gärna med!!
Det är gratis och det är skitkul-jobbigt-löpigt :-))
Mitt i natten :-) Nä, men kl 19.08 när vi sprungit, hoppat och halkat över stock och sten i drygt en timma. Tack Samir och Johan!!!
Strax innan vi skiljs åt. Du hittar dem på Facebook!!



1 kommentar:

  1. Fantastiskt gjort av dig Cecilia att hänga med på deras tuffa pass. En av mina söner brukar också träna i Runningclub och tycker det är väldigt roligt men tufft, och han tränar mycket. Du är en riktig warrior😊

    SvaraRadera