onsdag 2 oktober 2013

Jag är med i Sport Guiden!!

Tjohoooo.
Vad spännande.
Jag är med i ett magasin. Ni vet fyrfärg på nästan glansiga sidor :-))
Super trevliga Henrik, från Sport Guiden, ringde mig en dag och undrade om han fick intervjua mig.
Han hade letat efter en sportig cancrig. Och det passar jag ju ganska bra, in på :-)
Och han skrev så fint.
Tidningen hittar du gratis på massor av sportbutiker, gå in här så ser du mer!!

Och eftersom det faktiskt står i tidningen att jag tränar så är det väl bäst att jag masar mig iväg till gymet :-)  (varannan dag har jag ju lovat, sååå osugen just idag, men bara att ge sig iväg)
Skrev något på FB förra veckan om att -Kolla här är jag med i den här tidningen!
Men det är inte "dejta med framgång" som är om mig.
Då svarade någon söt, som jag inte kände -Att jag visst kunde träna och samtidigt träffa någon, i spåret.
Och jag svarar lite så där... -Lyckades jag inte få till en enda dejt efter 4 mil marathon i Frankrike så är det nog fel forum för mig. Skrev jag, i och för sig med en smajlgubbe bredvid.
Och sedan visar det sig att det var en av de söta tjejerna från singelspring som skrivit kommentaren. Så gulligt.
Ni kan ju gissa om jag kände mig bitter och gammal, eller bra bitter :-))))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar