torsdag 3 oktober 2013

100 squats och 3 glas vin :-)

Väldigt mycket motion det blev helt plötsligt :-)
Jag tror jädrar mig i havet, att östrogenplåstren gör nytta.

Och jag har fnissat idag :-))
Så jädra skönt.

Lite yoga med Caroline och så gymmet.
Ingen av den kvinnliga delen av befolkningen har väl missat "ensam mamma" Johanna Toftby som startat en ny trend. Att göra knäböj.
Men nu heter det helt plötsligt squats och är värsta populärt :-))
Hon säger att man skall göra 100 squats i 100 dagar !!!
Ni som följt mig ett tag, vet ju att jag försöker hoppa upp jämnfota på en låda. För att få större rumpa :-)

Så hennes tips är ju lite gammalt :-)) Men hon har helt rätt.
Att orka göra 100 stycken i 100 dagar är imponerade. Jag tror att hon är på dag nr 27.
Jag orkar typ 10 strikta knäböj. När jag kör andra benövningar. Sedan är jag helt slut.

Men så har jag ju enväldigt platt rumpa också :-)
Skam den som ger sig, få saker är gratis. Bara att hugga i :-))

Nu är det strax Caleo som gäller. G-B och Katahrina. Tjohoooo!!!
Ser rätt strikt ut :-)))) 


1 kommentar:

  1. Nu är man ute på DJUUUPT vatten när man kommenterar ditt utseende men eftersom du skriver om det så… Större rumpa! Jag som trodde att de flesta tjejer tränar för att få mindre. Finns säkert många som skulle kunna döda för att få din ;-) Förlåt kommentaren.
    Fotsätt fnissa men ta inte mer än 3 glas vin så du hittar hem ;-))))))

    SvaraRadera