måndag 28 oktober 2013

Cancergalan är nu!

Och så är Cancergalan igång.
Och jag hoppas att vi är med.
Under Peter Jöbacks sångnummer.

Så mycket kärlek, tid och vilja som vi har lagt ner i det här projektet.
Så mycket vilja. För att visa hur vi har det.
Vi som sitter i livetsväntrum.
Att visa hur starka vi är. Att visa hur sårbara vi är.
Att visa hur vi ser ut. Men också hur jävla snygga vi kan vara. När vi känner oss fina.
(det kommer inte att synas i tv i kväll, tyvärr :-)
Att av kärlek kommer vi att göra skillnad.
För vi kommer att rädda någon.
För vi kommer att få människor att förstå att tidig upptäckt och forskningen är skillnad på liv och död, i Cancer-Branschen.
Så därför döpte jag faktiskt projektet till "Välkommen till Cancer-Branschen"

En fras som är lite otäck, men också med glimten i ögat.
Så som alla mina ärliga modeller är. (inte otäcka alltså :-)) men med glimten i ögat)
Jag är så djälva stolt över er.  (de två sista sötnosarna jag fotade, är tyvärr inte med eftersom jag inte hann att få med era bilder, men ni är med nästa gång).

Coolaste brudarna jag känner (inklusive mig själv LOL :-))))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar