tisdag 2 oktober 2012

Två störda "läkare" :-)

Stor dag idag; jag har duschat!!! Så skönt, men omslaget runt mitt ärr blev blött och äckligt. Vem kallar jag in om inte Dr. Anna och Dr. Jonas. Jag ville att de skulle ta lite desinfektionsmedel på händerna innan de skulle dra bort omslaget. Så här i efterhand inser jag att jag aldrig skulle avslöjat min nya nojiga personlighet. My gååd :-) tänk er en vanlig kvinna med en aningens störd läggning, som träffar sin gamla vän, en något yngre man med likaledes lätt störd läggning. 1+1 blir inte 2. Det blir typ 8 i knaserier. Så de här två 8:orna spritade hela armarna och lekte läkare, pratade som läkare (på töntig dialekt), diskuterade patienten (moi), såg så där löjligt seriösa ut, för de tycke verkligen att de själva var jätte roliga. Åh de var de också, men det ville jag ju egenligen inte säga, men till slut kunde inte ens jag hålla mig för skratt. Men det kunde våra två tonårsdöttrar som först storögt tittade på mamma och morbror och sedan insåg vidden av stördhet, tog upp sina telefoner och försvann in i Facebook, en lite enklare verklighet :-)


- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar