tisdag 2 oktober 2012

Film tajm

Rätt långtråkigt att "bara" ligga här. Orkar inte sitta, kan inte ligga på sidan och huvudet behöver stöd. Ja, jo, men lite synd är det kanske om mig :-)
NOT. Söta C hyrde några filmer till mig. Garvade nästan sönder när jag såg vad han hyrt. En film om 8 gravida, assnygga, lyckliga, lyckade kvinnor. Precis den typ av film man vill titta på när man opererat bort livmoder och äggstockar och cancern har sett till att alla mikroskopiska chanser till att skaffa barn, för alltid är borta. -Nej, jag blev inte ledsen, tycker bara att det var ap-roligt. Hade jag varit av den ältande sorten hade jag kanske känt annat. Men nu blev det bara hur kul som helst, speciellt att se C´s min när han insåg vilken typ av film han hyrt ;-))))
För så länge viljan finns, att hjälpa mig, så länge människor pratar med mig, så bryr jag mig inte om det blir lite "fel" ibland. Och det är ganska kul och se hur omgivningen ibland vill bita sig i tungan när något kanske blir lite galet. glöm aldrig att livet är för kort för att inte garva åt knasiga saker, trust me I know!


- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar