onsdag 10 oktober 2012

Måste jag se ut som Svampbobs mamma?

Perukprovning idag, tyckte det skulle bli lite spännande. Efter 10 år med extensions är jag inte så himla petig om det är mitt hår eller något indiskthår eller lite syntet. Bara jag får har blont långt hår är jag nöjd.
Besöket på Carl M Lundh var en katastrof. (rekommenderas inte om du har svårt för att säga nej, för här bestämmer personalen, inte du) För första gången i mitt liv skall jag handla något på rekvisition, åh det fick vi sannerligen känna på kan jag lova. Respektlösheten i att inte få en ursäkt då vi väntat 35 minuter efter utsatt tid, schåstandet och stönandet när jag ville prova fler än 3 peruker. Casey var rätt irriterad. -Varför är du så mesig, det är du aldrig annars, säg ifrån! Min söta unge. Åh det gjorde jag, till slut.
-Nej, jag vill inte ha kort hår.
-Nej, jag vill inte ha lugg.
-Nej, jag vill inte se ut som en billig mix mellan Maria Montazami och Svamp Bobs mamma.
                                         
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar