tisdag 23 oktober 2012

Det var på håret...

Åh så sitter den äntligen på huvudet, min nya, första och finaste peruk. Av en tillfällighet ringde jag Janar Hair Fashion igår och Lisa Gröning svarade. Vilken människa!!! Jag förklarade snabbt mitt ärende och urskuldrade mig med att jag "är inte så krånglig som jag låter."  -För känns det rätt så tar det bara fem minuter, sa jag med vädjande röst.  -Och det gjorde det ju också, sa Lisa när jag hämtade peruken för en stund sedan. Hon var super trevlig, jätte kunnig och peruken kändes helrätt. För att  "spica" till livet ytterligare och snabbt lämna min KZ (komfortabla zon) drog jag på mig peruken och lämnade Lisa med rak rygg (förvisso med både keps och huva som säkerhet över peruken :-)). Så med mitt nya rågblonda hår skall jag nu ta mig an världen :-) Åh det känns såååå bra! -Visst ser det ut som en peruk när jag tar av mig mössan eller kepsen, men jag ser iallafall inte ut som Maria Montazami vs. Svampbobs mamma!!
Inte ser du att jag har peruk?
Visst, lite perukig, men så här glad är jag!
En liten fläta kanske?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar