onsdag 31 oktober 2012

Gyyyyyyymmmmet = yipppiiiieeee

Känns det inte så bra, så får man bestämma sig för att det skall göra det iallafall! Åh vad är då det bästa knepet (förutom en kram från någon man tycker om?)? -Jo, en vända till gymmet! Det tog 5 veckor och 2 dagar efter operationen innan orken infann sig. Ork och ork, nu skall vi inte förhasta oss ;) (åh jag vet att man inte skall jämföra sig med varken gamla prestationer eller andra). För någonstans måste man ju börja, men jag kan ju ärligen säga att jag inte kände mig speciellt tuff med mina 2 kilos hantlar ;)) hahaha
Men gôtt va de'



PT-killen tittade lite konstigt på mig när jag sa att
det var en stor dag idag, för jag var på gymmet
och ville gärna bli fotad, han skulle bara veta hur stor ;)))
- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar