onsdag 26 februari 2014

Vi ses på Endorfin!!!

Finaste Endorfin är först ut med en F cancer and Run-vecka. 
Nästa vecka blir det föreläsning både i Lerum och i Alingsås. 
"Köp" en cykling och massor av releaser på olika klasser. Så är du inte kund hos dem annars, så häng med oss ut och känn hur ett riktigt gym skall kännas :-)
Trevlig personal, grym utrustning och massor av energi!!
Då ses vi där nästa vecka!!!
Kram
Nu skall jag bota min grymma feber. Tog ut mig på löpningen i Slottskogen igår. För ett kort ögonblick fick jag känslan av att jag var en sprinter :-)) 
Ni vet höga knän, långa steg och stora, starka lungor. Rätt in i väggen sprang jag. Lite rätt åt mig. Så nu är det sängen och massor ingefära :-)

Endorfins hemsida!



1 kommentar:

  1. Inte rätt åt dig men kanske synd om dig. En liten slick på kinden av Killer kanske hjälper:-)
    XOXO

    SvaraRadera