måndag 24 februari 2014

Olika caféer, men båda väldigt mysigt!!

Vi jobbar och vi jobbar så bland måste man ju pausa, reflektera säger någon. Vi kallar det kort och gott fika :-) 
Det gör vi gärna på Foxx och så nya vattenhålet i vårt kvarter; Viktors Kaffe. Sådant litet trevligt ställe på Geigersgatan. Goda, goda smörgåsar. Och allt annat som hör riktigt kaffe till :-)

Och så är det bestämt att Valentin & Byhr gör en reklam film till vårt kommunikations material. Såååå himla coolt. Spännande, spännande. Vi är så tacksamma!!!!

Sedan har jag nu haft besök av tre av projektets modeller, för att välja bilder. Och jag är så stolt över mina tjejer. Det kommer att bli så bra!!!!!!
På Viktors med absolut bästa sällskapet!
Killer innan hundvakten klippte av hans dreads :-(
Här är söta Eva från tidningen Hälsa. Då kan vi snacka om Café. Wienercafét på Biblioteksgatan. Jösses så flott. Och de bästa croissanter jag någonsin ätit förutom i Frankrike. Hon bjöd mig på finaste frukosten när jag blev intervjuad. Så vill du läsa mer får du köpa Hälsa i slutet av mars, för då är jag med :-))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar