söndag 23 februari 2014

Väldigt trevlig helg ;-)

Vilken rolig helg det blev.
Ibland när man träffar människor, som man kanske inte känner så väl, så måste man våga gå utanför sin kära KZ och säga ja. Att inte bara tänka i tanken, att man är så himla spontan och impulsiv :-)) Utan också hänga på, när tillfälle bjuds. Det gjorde jag i fredags och jag hade hur kul som helst.
Vilka trevliga människor jag träffade :-) Tack för den trevligaste middagen och den bästa bordsgrannen på mycket, mycket länge :-))

Åh så har jag äntligen träffat min gode vän Jonas, från Stockholm, som jag (i hemlighet utsett till min m-a-n-a-g-e-r :-)) inte sett på 100 år och som nu, så lägligt jobbar på ett förlag, i Stockholm.
Så nu skall det bli en bok. Gåååd damn, vad projektet skall bli en bok!!!

För att kunna göra något bra, som jag har kontroll över och som inte tar flera år att genomföra, så vill jag trycka den på eget förlag. Men att jag får hjälp med marknadsföring, distribution och tryck. (och manager-biten :-) hehehe)
Så nu måste jag få hjälp med finansieringen.
Vill någon vara med och bidra så skulle jag bli väldigt, väldigt glad.
Skall berätta lite mer, när jag vet lite mer ,om hur jag skall gå tillväga. Håll tummarna!!! kram!!
Mötet på Post och vi kollade böcker :-)
Glömde ju berätta att sötaste Ulrika var på besök i studion, med godaste, godaste chokladen jag  någonsin ätit. Tack finaste Ulrika.  Ulrika som är en av mina modeller i projektet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar