tisdag 13 augusti 2013

Finaste medaljen till Anna..

Tjejerna sov gott när jag lämnade dem för att gå ner i studion för att fota :-)
Sötaste morgongåve-flickan fick bekänna färg framför kameran.
Och hennes insats belönades med vackra bilder till den blivande mannen :-))

Sedan lite möte med mina vuxna favorit tjejer. Katarina och Anna.
Och Anna som sprungit AXA Fjällmarathon i helgen. Vi är så imponerade. 43 km. i fjällen. Respekt, säger vi till Anna.

Sedan blev jag intervjuad för en webb-sajt. Skall bli spännande att läsa. För vi pratade, mycket :-)) och länge.

Idag är det en vecka kvar till återbesök nr 2.
Nervöst? Ja, lite. Ångest? Nej.
Vanligtvis tar man inte CA125 så tätt inpå förra. Men då hade ju mitt värde stigit lite (fortfarande inom gränsen).
Men jag är ju lite nojig och nördig när det gäller siffror och statistik. Så jag skall allt se till att få ta det där blodprovet. Hehehe.

Och nu är klockan 22.42 och jag är fortfarande kvar i studion. Och jag har röjt. Allt det där jag skulle gjort för ett år sedan, fick ju snällt stå tillbaka.
Men nu är det dags att rensa, för att få plats med               . -Ja, kanske behöver man inte fylla tomma utrymmen med ny skräp :-))
Det kan ju bara få vara, lite tomt och lite luftigt alltså.
Anna är stolt som en.... höna :-)) Över sitt fina pris. Det är super snälla Katarina som har gjort det. För kan ni tänka er, att där sprang, klättrade, halkade och slet alla dessa människor i 43 km. Och ändå fick de inte en endaste liten medalj..!
LOL alltså :-)) Men ändå lite fin text.. Åh visst var det gulligt, att ta med sig fortune cookies när han skulle intervjua mig :-))
Och den här fick jag av Katarina. Hon är verkligen så omtänksam och så trixig, med små presenter !!! TACK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar