följ mig...

söndag 6 april 2014

Söndags-mys!

Söndag och vi sitter i soffan och myser.
Något hysteriskt humor-program, men att slötitta är det bästa sättet att titta på tv tycker jag :-)))
Har sprungit nästan 5 mil den här veckan.
Helt otroligt. Och visst är jag lite öm i anklarna (som var där jag hade som ondast när jag gick på cellgifter) och rätt sömnig.
Men inte sliten. Än :-))
Det kan vara lite tjatigt att springa i 1,5 tim. 3 ggr i veckan. Men eftersom tempot är såååå långsamt blir det inte jobbigt.
Men jag blir super sömnig och sover som en stock hela nätterna.
Vi skall fortsätta med detta i ytterligare fyra veckor.
Och jag skall inte säga att jag känner någon super stor skillnad.
Men jag ser på jogg.se att tiderna blir lite snabbare, men pulsen ligger still. Rätt coolt. Om jag kan bli vältränad utan smärta :-))
Helgen var super lugn och jag jobbade lite både igår och idag.
Åh i morgon är det måndag. Nu kör vi :-))
Jag sitter som klistrad när Meltzer är på tv´n. För att se hur hennes cell-gifts frilla tar sig ut. Och hon är ju jätte söt. Så jag väntar och väntar och väntar och tänker att snart är jag där :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar