följ mig...

måndag 7 april 2014

Du kan få mig så lätt :-))

Alltså jag har hittat "min" tröja!!
Hamnade av en tillfällighet på skönaste tryckeriet idag.
Och de trycker alla Håkan Hellström t-shirts, men det fattade ju inte jag. Men en gång.
För jag tyckte att t-shirten bara skrek -Ceeeeeciiiiliiiiaaaaaa!
Och när jag kopplade att det är en textrad, så blev den ju helt plötsligt extra intressant.
För om jag skulle använda den, så skulle jag ju inte framstå, som så desperat, som jag egentligen
är :-))
För alla vanliga skulle ju tänka... -Hmmmm, hon gillar Håkan Hellström, cool brud (det sista hittade jag bara på själv :-)))
Smart va??? :-)))
Så jag säger ju det, t-shirts med förklädda budskap is da thing :-)))
Kanske är jag inte lättast att få. Men nog fan vore det nice med lite kärlek :-))



1 kommentar:

  1. Med den T-shirten och födelsedagstrosorna runt halsen så borde väl budskapet gå fram lite sådär lagom :-)). Carola hade ju en som det stod LEDIG på med blinkande bokstäver, vulgärt övertydligt tycker jag. Bloggläsarnas kärlek har du redan men det finns ju olika sorters kärlek….
    Kommer att tänka på en gammal Supremes- låt ”You cant hurry love” men du vill ju att det skall gå i 180 knyck? Men, när man minst anar det så……
    Puss o krram från en som inte kan hålla fingrarna i styr (från tangentbordet)

    SvaraRadera