söndag 21 april 2013

Still Around i mitt hjärta!

Vilken festernas fest det blev igår :-)
Tjohooo.
Still Around spelade på Hovås Golfklubb och alla var där :-)

Hamnade på bästa bordet, med bland annat Linda, Heidi, Jon, Lasse, Anna-Karin och Linda.
Massor av god mat och fantastiska tryfflar till efterätt. Smällde nog i mig 10 st. (förlåt Katrin & Jon :-))

Träffade så många jag inte träffat på länge. och tack för alla kramar och uppskattande kommentarer om mitt projekt och min medverkan i GP, Västnytt och GT/Expressen.
Tyvärr hann jag ju inte prata med alla jag ville, men så är det ju när det är party :-))
Åh så ser jag ju fortfarande rätt dåligt, och det i kombination med alkohol och rökmaskin så är jag förlorad. Så missade jag att heja på någon. Ta det inte personligt!!! Promise?

Så vi åt, drack och dansade. Och så fotade jag lite. Kan ju inte låta bli.
Det är ju mina favorit grabbar just nu!!
Åååååh... det glömde jag ju nästan.
Att jag fick en sång dedicerad till mig!!!!!!!!! Till mig!!!!!! TACK!!!!!! David Bowies "Heroes" TACK!
För att jag kämpat så, sa Staffan!!

När vi stängt Golfkrogen, var vi några som tog en sväng till Peacook. En cola och sedan var min kväll fullbordad. Hemma rätt sent, men det hade inte börjat ljusna. Tack och lov för det :-)

Så idag har jag slappat och städat i studion lite. Ganska lagom.
Skitsnygg scen och coolt ljus.
The drummer-boys :-)
Glada, glada, glada
Min super trevliga bordskavaljer !!
Min låt!!!!!!!!
Heidi, Linda och jag!!
Fuck Cancer hann vi också med!!
Hasse med sitt frukost ägg .-))
Vågade inte gå närmare när Micky Dee satt vid trummorna :-))
Det lät väldigt bra !!
Lars är grym!!
Söt kör flicka!!!
Grymt bra !!!
Söta körflickor ger järnet :-))


Finaste Bosse!!!
Kolla vilken snygg, fin och slät mage hon har.....
Malin är galet bra!!!

Peter omgiven av sina beundrarinnor :-))
Ann-Sofie och Kattis och jag!!
Men alltså, hur mycket vackert, tjockt hår kan en "vanlig" människa ha? Hon e såååå snygg denna Kattis!!
Say no more :-)) Rätt coola :-))  Men här slutade min kväll! Go Natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar