fredag 19 april 2013

Skallig i TV - check!

Vi är såååååå modiga!!!

Måste säga att efter Expressens något stressade och oinspirerade fotograf-besök här i studion förra veckan. Blev jag lite orolig.
Orolig att jag gjort samma misstag med SVT, (att bli uppvisad som skalliga damen, som ett ufo) och för att vi gett oss in i något som inte skulle kännas bra. Utan bara oseriöst och kanske kränkande, utan värdighet.

För när Västnytt tjejerna var här så tramsade vi. Fnissade, pratade lite allvar, fnissade, tramsade och fnissade mest hela tiden :-))
Så här i efterhand blev jag lite orolig.
Men min magkänsla sa mig ändå, att det skulle bli något bra av det där 2,5 timmes besöket SVT gjorde i min studio. När jag fotade Monika och Sylwa. Till mitt projekt.
För det var kärlek.
Så tack Sara och xxxx (har glömt hennes namn, förlåt!!!) för att ni skildrade oss med värdighet, med kärlek och värme. Och framför allt med glimten i ögat och ett tydligt budskap.
Vilka toppen snäckor som gjorde reportaget!!! TACK!!!
Skall erkänna att jag fortfarande inte vågat se hela reportaget med ljud på. För my gåååd, min röst låter som jag vore en man :-)))))

Så tack alla ni som ringt, mailat och smsat. Så roligt att känna er värme och omtanke. Och att ni tycker att vi gjort något bra!!!
För det har vi faktiskt.
Vänta bara till utställningen är färdig. Då ni :-)))) skall ni få se på mod!!

Tekniken är inte med mig idag så jag vet faktiskt inte om länken här nedan blir en bild som man klickar på för att se reportaget, eller om länken tar er till SVT´s sida när man trycker igång hela programmet :-))
Är det någon som vet hur man sparar ner vårt inslag så får ni gärna höra av er!!!!

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/cancerdrabbade-kvinnor-i-fotoutstallning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar