fredag 12 april 2013

Bubbel till den som räddade min kameraväska!!!

Dagen började väl så där...
Glömde min kameraväska i min trapputgång, med all min utrustning i...

Om veckan varit fri från stress så kan jag lova att det påslag som skedde i min stackars kropp, när jag upptäcker att min utrustning inte är med i bilen och jag befinner mig längst ut på Ringön och precis parkerat hos en kund, går inte att beskriva!
Ringde precis alla jag kunde komma på. Inget svar. Jag kör som en galning tillbaka till stan, i bussfiler och nästan mot rödljus. Hjärtat slår 500 slag i sekunden och jag ser framför mig en fotograf utan kameror. 
Till slut får jag tag på super snälla, super söta Anna-Maria som med bäbis på armen kastar sig ner och räddar min väska!!!!!
Hon kommer att bli rikligt belönad :-)) 

När jag sedan återvänt till Ringön, (med något lägre puls :-) och fotograferat mina trevliga kunder, och åter är i studion kommer Expressen på besök. 
I form av Camilla Henchel. Så kul vi hade!!!! 
Så snart har jag antagligen varit skallig i rikstäckande tidning också, allt enligt fotografen som också var med :-))) 
Väldigt roligt att bloggen får mer uppmärksamhet. Vilket innebär att jag/vi kan skänka mer pengar till Cancerfonden (ni som är nya här vet kanske inte, eller kan det ha undgått någon :-)) för varje klick genererar intäkter från annonserna som finns här på sidan. Och de intäkterna skänker jag till Cancerfonden!!!
Och väldigt kul att jag också får stå framför kameran, måste jag ju erkänna!

Dessutom har jag bokat in tre nya modeller. Två av dem skall jag fota redan i morgon :-))) 
Men det finns som sagt plats för fler skalliga modeller!!! 

En sväng på stan med min Casey och vi hittade världens fräschaste matbutik!!! Den är nog inte helt ny, men ny för mig :-)) Massor av ekologiska varor och närproducerade varor, me like!! (till bra priser!!!)
Passar ju bra nu när jag skall svänga av från Pannkaksvägen och gräddlandet in i Nyttigheten!!

Ha en fin fredag där ute!!
Morgonens stresspåslag tar ut sin rätt just nu. Sängen ropar på mig, högt och tydligt!!!
Som sagt, man tål inte så mycket stress när man befinner sig i Cancer.Branschen...
Jag och Camilla har haft väldigt kul idag. Snart får ni se hur kul :-))
Du hittar dem på Facebook. Hur fräscht och massor av olika produkter. I Design House gamla lokaler, på Kungshöjd. Ekelundsgatan 4. 
Ekostores öppetider, inte mina :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar