torsdag 25 april 2013

After Dark är bästa timmen.

Fotade Sylwas sista bilder till projektet idag. Vi hade så kul. Hennes wingman Linda, var så klart med :-)
Sedan lite löpning. Solen sken och jag tyckte att jag höll ett väldigt, väldigt högt tempo. NOT.

Det är f---n-e-mej tufft att ta sig tillbaka. Åh dessutom så kommer värsta tiden för oss astmatiker. När det är kallt, kallt, kallt och sedan fullkomligt exploderar naturen.
Men man vet ju aldrig :-) cellgifterna kanske svepte iväg min astma, samtidigt som cancern?

Sedan fick jag ett roligt sms från SVT. Om att Västnytt inslaget skall sändas. Inte worldwide :-) men sweden-wide !!! Så bänka er gott folk för på söndag smäller det igen :-))

Och sedan smsade Sylwa att de hade en biljett över. Till After Dark på Rondo.
Casey bara nickade och log, när hon hörde vad jag erbjöds.
-Klart att du skall gå, det behöver du, sa hon så där generöst som man vill, höra när man blir bjuden på något, men inte alla kan följa med. Jag får i alla fall dåligt samvete. Men med en unge som Casey så behöver jag ju inte det :-))

Åh varför tänkte jag inte på Christer Lindarw, när jag letade efter peruker?????!!!!????
Mycket kortkat Cecilia. För han är ju värsta proffset :-))

Nu är jag hemma och skall hoppa i säng. Skall bli väldigt skönt.
För i morgonbitti skall jag ju få piska på Marie och Katharina uppe i Skatås innan jag börjar jobba :-) hehehehe
Hde på mig min "fuck cancer and run"-tröja idag. Så att jag skulle orka. Lite till. Lite till. Åh lite till då?
Rätt coolt sms :-)) Jag och Sylwa och Monika är rätt smickrade. Stolta och nöjda.
My gåååd. Gå och se. Verkligen. Så skön timing, sartir, humor, dekor, snygga ben och så Babsan :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar