följ mig...

onsdag 14 maj 2014

En ny blogg är född!

Från och med idag hittar du mig och min blogg på

mynewkickasslife.com  eller  ceciliahedström.com   om det är lättare att komma ihåg :-)

Blogger som den här bloggen ligger på, har sina begränsningar.
Insåg jag när jag ville göra om den. Göra en ny layout, osv.
Börja på något nytt och se något annat :-))

Ibland har jag tänkt att sluta blogga. Men så får jag mail, varje vecka från några som är nya i Cancer-Branschen, som vill ha råd och tips och stöd.
Eller någon som är lite gammal, som jag. Som gärna vill veta hur det går, sedan.
När livet skall vara som vanligt igen. För det säger ju folk gärna till en :-)
Och vanligtvis så slutar de flesta att blogga när de känner att nu, är jag fri. Eller som många cancer-bloggar slutar. För att den som bloggar inte lever längre.
Och det är så sorgligt.
Men vi som är kvar, måste göra något bra. Och hjälpas åt.
Så om du vill följa med till min nya blogg så blir jag så glad!!
Den gamla kommer alltid att ligga kvar här :-))
kramar och kärlek och framtid!!!
Åh så här ser jag ut idag :-)) När det bara är 5 dagar sedan jag slutade med min peruk. Kan inte påstå att det känns bekvämt än. Och det ser bättre ut på bild än i verkligheten. Men att vara mörkhårig är rätt cool. Men coolast av allt är att jag är krullhårig. Sååååå häftigt!! Tack karma!!




10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindande Spell.
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Jamen du är så snygg så klockorna stannar..

    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Du är så fin!
    Kramkram Monika

    SvaraRadera
  4. Klart man hänger med till nya bloggen så länge du orkar och vill skriva. Har redan kollat, så fin,en nystart. Skall bara försöka lista ut hur man läser och lägger kommentarer.
    kRRam

    SvaraRadera
  5. Du är ju såå snygg i ditt mörka lockiga hår, jag avundas dej lite.
    Klart att man vill följa din blogg, och att det är en tröst för många som sitter mitt i eländet som ser att det inte behöver vara slut bara för att man får cancer.
    Tack Cecilia för att Du gör en stor nytta för alla oss drabbade. KRAMAR Viola

    SvaraRadera
  6. Härligt att läsa och känna din energi! Jag vill gärna vara med och hjälpas åt :)!
    Om man har förmågan att utrycka sina känslor i ord så kan det vara en hjälp för andra som inte kan. Det är en stor tröst att se att människor kan komma igenom en sådan svår tid som en cancerdiagnos innebär. Fortsätt med det du gör! Allt gott till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej, jag är Sheryln Coleman Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Välstånd stavnings
    4. Skydd trollformler
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings
    11. Lottery spell

    SvaraRadera
  8. Jag har något att dela med dig !!! Det är en stor glädje i mitt hjärta, jag vill dela med alla. Mitt namn är Caroline Webb från USA. Jag hade ett missförstånd med min älskare förra året som gjort oss bröt upp och han ville aldrig höra min röst igen. Han såg en vacker kvinna Vilket han hitta mer sötare än mig, men eftersom tiden gick jag träffade bra Baalam Han är en stor stavnings caster. Jag kontaktade honom via hans e-post och förklarade allt för honom. Han sade att jag inte skulle oroa sig, att min älskare kommer tillbaka till mig på knä tigger om förlåtelse före den 24 hours.My största glädje nu att han faktiskt kom tillbaka till mig och föll på knä tigger om förlåtelse, och idag är vi glad och han botade min systers bröstcancer. Har du ett problem? oroa dig inte mer eftersom godbaalam kan Ger stavnings varaktig lösning på alla problem:
    Om du vill att ditt ex tillbaka.
    Du vill ska främjas på kontoret.
    Om du vill bli botade av herpes, cancer, fibroid och andra sjukdomar.
    Du vill bli rik och berömd
    Du vill att din make / maka att vara din för evigt.
    Återställa förlorade objekt tillbaka
    Om du vill separera eller stoppa din skilsmässa.
    Graviditet stavnings havande och föda ett barn
    Om du vill vinna oroande rättsfall
    Kontakta Stor godbaalam via e-post: godbaalamtemple@gmail.com

    SvaraRadera