söndag 6 april 2014

Söndags-mys!

Söndag och vi sitter i soffan och myser.
Något hysteriskt humor-program, men att slötitta är det bästa sättet att titta på tv tycker jag :-)))
Har sprungit nästan 5 mil den här veckan.
Helt otroligt. Och visst är jag lite öm i anklarna (som var där jag hade som ondast när jag gick på cellgifter) och rätt sömnig.
Men inte sliten. Än :-))
Det kan vara lite tjatigt att springa i 1,5 tim. 3 ggr i veckan. Men eftersom tempot är såååå långsamt blir det inte jobbigt.
Men jag blir super sömnig och sover som en stock hela nätterna.
Vi skall fortsätta med detta i ytterligare fyra veckor.
Och jag skall inte säga att jag känner någon super stor skillnad.
Men jag ser på jogg.se att tiderna blir lite snabbare, men pulsen ligger still. Rätt coolt. Om jag kan bli vältränad utan smärta :-))
Helgen var super lugn och jag jobbade lite både igår och idag.
Åh i morgon är det måndag. Nu kör vi :-))
Jag sitter som klistrad när Meltzer är på tv´n. För att se hur hennes cell-gifts frilla tar sig ut. Och hon är ju jätte söt. Så jag väntar och väntar och väntar och tänker att snart är jag där :-)))



1 kommentar:

  1. Omedelbara resultat från de första 3 dagarna av att kontakta Love-spell caster kallas Dr.Oduduwas, jag bestämde mig för att gå med i kärleksspellprogrammet för att få tillbaka min man att älska mig mer efter 2 år av separation. Jag är glad att rapportera att min man och jag är tillbaka på rätt spår. Min man har varit ångerfull mot hans handlingar och ont han orsakade mig, han ringde mig på telefon för att be om ursäkt, bara igår morgon kom min man Aslund hem.
    Tack vare Oduduwa Great Love spell-caster lunchade han en magisk kärleksspell på min räkning. Dess fantastiska jag upplever direktresultat fick ett telefonsamtal från Anderson min man och igår kom han hem för att träffa mig. här är Oduduwa personligt kontaktbrev: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com kan även Whatsapp nummer: +2348109844548. Jag hade mycket tur att ha denna personliga kontakt med Oduduwa, och på grund av hjärtats glädje lovar jag Oduduwa att jag kommer att dela med mina vänner om hans stora magiska kärleksspellande krafter för att lösa följande problem:
    - Om du vill ha din ex tillbaka.
    - Avsluta skilsmässa och återförenas med ditt äktenskap
    - Vinn tillbaka Tillit från din älskare
    - om du alltid har mardrömmar eller dåliga drömmar på natten
    - Du vill bli befordrad på ditt kontor. (Lycka till och framgång)
    - Du vill ha kvinnor / män att lockas till dig.
    - Om du vill föda ditt eget barn.
    - Stava till styrkor, rikedom och berömmelse.
    - LOTTO vinnande magiska nummer.
    - Växtbaserad botemedel och helande av någon blodsjukdom. (Botemedel mot bröstcancer)
    Jag heter Caroline Maclver från Stockholm sverige. Vi förtjänar alla att vara lyckliga i vårt äktenskap och relationer, därför önskar jag er lycka till.

    SvaraRadera