lördag 16 februari 2013

Vilken lyckodag det blev igår!

Jag började firandet med Casey på Avalon. Lunch och champagne.
Vilken känsla. Och att jag fick reda på alla provsvaren samma dag. Det trodde jag aldrig.
Vilken glad överraskning. Glad? Det fins inga ord som räcker till. Glad är ett understatment!!!!
Röntgen var okej!
Narkos undersökningen var okej!
CA125 var okej! (jag har 20, friska människor har mellan 0 och 35)

Så enligt min fina Dr. Magnus Haeger är jag fri från cancer. Men det är upp till min cellgiftsläkare Dr. Marie Swahn på jubileumskliniken, på Sahlgrenska att bestämma om jag behöver några fler cellgifts-behandlingar.
Magnus var inte säker på, om hon kanske vill trycka ner CA125 värdet lite till.
Och ärligen, det skulle nästan kännas skönt att veta att jag är övermedicinerad. Att jag är över-fri från cancern :-))
Skall ringa Marie (cellgiftsdoktorn) på måndag och boka en tid för att prata!

Så middag på Caleo med brorsan och Miss Maggan och Casey och Ellen. Sedan ut i Göteborgs natten och jag dansade nog på varenda klubb igår. Mina fötter är sååååå ömma :-)))
Tack för alla kramar och gratulationer jag fick under kvällen.
Total uppmärksamhet. Kände mig som värsta kändisen :-)))
Tack alla fina, vackra snälla vänner och bekanta!!!!

Helt slut idag. Det blev kanske totalt tre timmars sömn i natt, för jag kunde inte somna när jag kom hem i natt och så vaknade jag kl. 07.15 och kunde inte somna om, för jag är så lycklig.
Men jag har nog inte fattat vad som hänt ännu, men som sagt. Entledigad från cancer-branschen blir jag först om 5 år. Men nu är nu och nu känns allt underbart!!!!
Firade med lång-lunch och skumpa!!! Jag och min älskade Casey!!! Tack älskade unge!!!
Casey och jag firar på Avlaon!!!
Så här galet glad blev lilla syster-yster när hon hörde den glada nyheten. Tyvärr jobbade hon kväll och kunde inte vara med på kvällen!
Så här skrev jag på Facebook!!
Så är skrev Karin och konstnärsinnan Ylva på min sida!! Tack!!!!!


Vackra Casey, jag och brorsan. Tack för en super mysig middag!!! Hur skulle jag klarat mig utan er? Kärlek!
Så är skrev söta Linda fram på småtimmarna :-)) Tack fina du!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar