torsdag 8 maj 2014

Lite tystnad.

Min tystnad här på bloggen beror inte bara på dystra tankar eller nya aha-upplevelser i Cancer-Branschen. Det beror på roligare saker också.
På att det snart nalkas ett nytt utseende på bloggen :-))
Och ni vet ju hur det är...
När man får något nytt, så blir ju det man haft länge lite små tjatigt. Lite grått. Som en gammal trött blogg med stelbent layout :-))
Och så har det gått åt massor av energi... för jag har lämnat min peruk hemma när jag gått ut.. 3 dagar i rad.
Inte för att jag helt vill.
Men jag inser att skillnaden mellan den mörkhåriga, krulliga Cecilia bara kommer att bli större om jag väntar.
Och det känns faktiskt helt okej. Även om jag ser helt vild och ombäddad ut, igen... :-)
Men väldigt, väldigt konstigt när min blick, möter sig själv i spegeln.

Så nu är det väl vår, på riktigt. :-)))
Kram och tack för att ni finns alla fina människor därute!!!




11 kommentarer:

  1. Två steg fram och ibland ett steg tillbaka, behövs nog för reflektion ibland. Men totalt sett ändå framåt.
    Mörk eller ljus, peruk eller inte, ändå samma goa Cecilia på insidan.
    Du får 1000 Gilla och lika många kRRam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindning Stava
      6) Breakup Spells
      7) Bannlys en tidigare älskare
      8.) Du vill främjas på kontoret
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Du är ju jättefin, men jag förstår att Du reagerar när Du går förbi en spegel.
    Jag har själv försökt att lämna peruken, men har ännu inte vågat mej ut bland folk.
    Men hemma fungerar det, även bland mina grannar.
    Kramar till en jättemysig tjej, från Viola

    SvaraRadera
  3. Men guuud så söööt du är...

    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Du är fin! Jag vet hur det känns men en vacker dag känner man igen figuren i spegeln igen. Kram Anette med samma diagnos

    SvaraRadera
  5. Hej, jag är Sheryln Coleman Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Välstånd stavnings
    4. Skydd trollformler
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings
    11. Lottery spell

    SvaraRadera
  6. Hej, jag är Sheryln Coleman Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Välstånd stavnings
    4. Skydd trollformler
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings
    11. Lottery spell

    SvaraRadera
  7. Omedelbara resultat från de första 3 dagarna av att kontakta Love-spell caster kallas Dr.Oduduwas, jag bestämde mig för att gå med i kärleksspellprogrammet för att få tillbaka min man att älska mig mer efter 2 år av separation. Jag är glad att rapportera att min man och jag är tillbaka på rätt spår. Min man har varit ångerfull mot hans handlingar och ont han orsakade mig, han ringde mig på telefon för att be om ursäkt, bara igår morgon kom min man Aslund hem.
    Tack vare Oduduwa Great Love spell-caster lunchade han en magisk kärleksspell på min räkning. Dess fantastiska jag upplever direktresultat fick ett telefonsamtal från Anderson min man och igår kom han hem för att träffa mig. här är Oduduwa personligt kontaktbrev: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com kan även Whatsapp nummer: +2348109844548. Jag hade mycket tur att ha denna personliga kontakt med Oduduwa, och på grund av hjärtats glädje lovar jag Oduduwa att jag kommer att dela med mina vänner om hans stora magiska kärleksspellande krafter för att lösa följande problem:
    - Om du vill ha din ex tillbaka.
    - Avsluta skilsmässa och återförenas med ditt äktenskap
    - Vinn tillbaka Tillit från din älskare
    - om du alltid har mardrömmar eller dåliga drömmar på natten
    - Du vill bli befordrad på ditt kontor. (Lycka till och framgång)
    - Du vill ha kvinnor / män att lockas till dig.
    - Om du vill föda ditt eget barn.
    - Stava till styrkor, rikedom och berömmelse.
    - LOTTO vinnande magiska nummer.
    - Herbal botemedel och helande av någon blodsjukdom. (
    Caroline Maclver
    Stockholm, Sverige.

    SvaraRadera
  8. Ända sedan min man fick mig skild under de senaste 2 åren hade jag inte varit jag själv. Jag granskade något inlägg av hur jag kunde få tillbaka min man då, jag såg ett vittnesbörd delat av Sabrina Tampolja från Schweiz om en stavningskastare som heter Dr Isikolo. Jag kontaktade Marina Chaos för att bekräfta hur Dr Isikolo hjälpte henne och hon klargjorde allt för mig om hur han hjälpte henne och det gav mig modet att komma i kontakt med Dr Isikolo för hjälp. Dr Isikolo försäkrade mig om att mina dagar av sorg kommer att vara över 12 till 16 timmar efter att han har avslutat sitt arbete. Jag följde hans instruktioner som han gav mig för att jag hade tro, tro, hopp och lita på honom. Sannerligen säger jag till dig idag att jag och min man är tillsammans igen och jag kan med stolthet säga och vittna om världen av vad Dr Isikolo gjorde för mig. Kontakta honom idag via E-post: E-post: isikolosolutionhome@gmail.com. ring eller Whatsapp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  9. Hej vänner efter att ha läst det här kommer du att hålla med det här Det är väldigt bra att dela ut här i kommentar. Jag tror att det också kommer att inspirera andra eftersom jag har funnit lycka och glädje i mitt äktenskap idag, jag är ett levande vittne som det fungerar för mig, min man återvänder hem efter 2 år av skilsmässa, det är nästan otroligt men mirakulöst.
    Jag heter Anders Maria, från Buenos Aires - Argentina, jag är medicinsk doktor vid yrke. För några veckor sedan läste jag liknande kommentarer om en relationsrådgivning Bloggpost om en USA-kvinna som heter Theresa, hon vittnade om hur hon återställde äkta kärlek och lita på hennes brutna äktenskap, sa hon Dr.Oduduwa som hjälpte henne att förena med man efter flera månader av separation. Jag var så lycklig att läsa det coment och jag kopierade ut Dr.Oduduwa personlig e-postadress för att kommunicera med honom personligen för hjälp omedelbart hjälp att ta tillbaka min ex mans hem {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    Förra veckan måndag morgon skickar jag ett e-postmeddelande för att kommunicera med samma doktor Oduduwa för hjälp.
    För två månader sedan hade jag stor kamp med min man Anders såg han rakt in i mina ögon; sade att vårt äktenskap är över, han sa att han var färdig med vårt äktenskap, tog bort min son Felix och reser vårt land för att bo i Kanada med en annan kvinna, sedan dess har jag försökt ringa och skicka meddelanden till honom genom telefoner, socialmedian och email men han blockerade helt min linje från att nå honom och vår son Felix var med honom och jag kunde inte höra mina söner röst, den här smärtan har jag gått igenom hela mitt liv fram till dagen jag mötte Stora DrOduduwa Love Spell Caster, jag var så frustrerad och behövde hjälp för att åtminstone komma att prata med vår son Felix, jag var läst för att be om ursäkt även när vi båda vet att han gjorde mig skyldig, tog han min son ifrån mig i över 7 månader inga ord inget brev. denna situation dödade mig varje dag jag var deprimerad och jag hade desperat behov av brådskande hjälp och lösning för att lösa detta problem så jag kontaktar e-postadressen till Dr.Oduduwa som jag tror att han bara kan hjälpa mig att få tillbaka min make hem med min son Felix . Dr Oduduwa försäkrade mig emellertid om att han kan hjälpa mig att återvända tillbaka till min man och barnet hemma inom 7 dagar efter kärleksstavning böner, jag blev chockad och jag försökte, jag följ noga hans instruktioner steg för steg. Två dagar efter att Droduduwa sade att han gjort färdiga förtrollande kärleksstavningskraftar i luften vid Tempelverket, blev alla dessa gjort av honom ensam, jag gjorde ingenting för att bara tillhandahålla nödvändiga föremål. Samma natt ringde min make Anders mig på mobil för att be om ursäkt, han var väldigt snäll och pratade med mig, han kände mig väldigt ledsen för allt han gjorde för att skada mig. Anders återvänder hem med vår Felix. Jag är så glad idag att jag har återställt min familj och min man och jag älskar varandra mer än någonsin. Jag kommer för alltid att uppskatta och tacka Oduduwa. Jag lovar att dela mitt goda nyhets vittnesbörd till mina vänner och alla här ute i världen.
    Oduduwa berättade också att han har begåvade befogenheter för att lösa utmaningar i livet.
     * Love Spells Win-Back Ex älskare
    * Framgång och befordran Talismanring * Lycklig charmring.
    * avdelningar - SKYDD HÖG
    * Traditionella rötter och örter för att bota sjukdom, botemedel mot cancer
      Sjukdom, Cure HIV, högt blodtryck.
    * fruktbarhet magi
    * Lucky Lotter Numbers
    * BLESSED RING FOR WINNING - SPEL etc.
    Du är mycket lycklig att läsa mitt goda nya vittnesbörd här ute idag, det fungerar för mig. Jag tror att det kommer att fungera för dig också.
    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  10. mitt namn är nåd från Seattle WA. Jag har varit skilsmässa i 2 månader efter att ha varit gift i 3 år. min man lämnade mig och gick tillbaka till sin ex fru som faktiskt lämnade honom för sin ex make. hon lämnade sin man och kom sedan för att förstöra mitt äktenskap, jag och våra fyra barn är ledsna och deprimerade och tittar på dörren och fönstret varje dag och väntar och tror att min man skulle komma till sinnet ... men det gjorde han aldrig. Vad? min syster som bor i Kalifornien berättade för mig om en psykisk som heter +1(505)900-0853 eller emil agadagaspiritualhome@gmail.com denna stavcaster gjorde en trollformel för mig som fungerade inom 24 timmar. min man kom tillbaka nästa dag och vägrar att gå tillsammans tills jag förlåt honom. Jag ringde polisen på honom och han började gråta att han vill ha mig tillbaka att han är ledsen för att ha försummat sin familj för en kvinna som lämnade honom för en annan man. det har gått fyra dagar nu och han vill fortfarande ha mig tillbaka eller så skulle han inte äta alls. han sa att han skulle svälta och dö om jag inte tar tillbaka honom. det här spelljudandet är fantastiskt, jag är så glad att min man vill komma tillbaka med alla medel. Jag älskar det här stavhjulet för att hjälpa min familj.

    SvaraRadera