torsdag 9 januari 2014

Nick, vår digitala jesus :-))

Casey började ju skolan igår.
Så nu är det tidiga morgnar igen. Vilket är skönt. Men min hjärna har inte vett på att förstå att då måste man också lägga sig i tid :-)
Så här är jag nu, klarvaken 23.30
Inte bra. För med dålig sömn orkar man inte träna lika mycket. Och jag vill ju träna :-))
Men återhämtning mina vänner, är viktigt!!

Började jobba kl 08.10 och gick hem kl 22.48
För nu i kväll har min inneboende Nick hjälpt mig med vår hemsida. Så vi hängde i studion tills nu. Lite provisoriskt.
Men nu stämmer budskapet bättre än vad det gjorde innan :-)
Thank you Nick!!!!!!!
Åh tack Lennart på Streamcode i Borås som hostar sidan åt oss och är en av våra sponsorer!!!!
Lennart har hjälpt mig med min hemsida sedan tidernas begynnelse :-))
Så vill du ha bra support och grym service. Gå in på Streamcodes hemsida och prata med Lennart eller Alexander!!
Sov gott där ute !!
Så här ser nya headerbilden ut!!! Jag och Anna och rätt mycket Photoshop :-) på Mixmegapol, kl 07.48 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar