lördag 20 juli 2013

Jag går upp i brygga :-))

Vaknar av att en blondin skrider in i mitt sovrum......
Hjäääääälp!!!! skriker jag :-)
Och tror för ett ögonblick i min (ibland fortfarande lite kemobrain-hjärna) att det är en okänd människa i mitt rum. Eller en gigant woman, eller..... bra Morgan som provar min peruk.
Såååå snygg han ser ut, som en övervintrad gammal hårdrockare.
Hur kommer det sig att alla män, som provar min peruk ser ut som det?
Gör jag det ? :-)))
Slapp och skön morgon med pannkakor och grädde och massor av sköna ungdomar som sällskap till frukosten. Fan va jag gillar storfamiljs-känslan!!!!
Fotade ett bröllop i Dicksonska villan. Jätte fint.
Sedan gymmet och körde ben, sedan hem och stresch-yoga. Och jag gjorde nästan bryggan, ett par centimeter upp med huvudet från golvet och jag höll kanske 15 sekunder.
Tjohooooooooo!!!!
Jag är snart, snart, snart tillbaka.
Eller i alla fall på rätt väg :-)))
Jag skulle beskriva för någon hur lederna känns. Lite som att man häller fogmassa i lederna.
Det är inte helt stelt. Men streschar man så går det till en viss gräns. Men så fort man slutat så är det samma halvstela konsistens kvar i lederna. Främst i fötterna och anklarna och lite i knäna.
Lurigt. Men nu, sista veckan på semestern så känns det ändå som att stretchen sitter kvar en liten stund :-))
Åh som sagt, idag är det lördag och jag skall ta med Morgan på Mr P. kram alla goa där ute!!
Wow. vilken brutta :-))
Polaroid kameran var framme vid vår pannkaks frukost :-) söta William (som sprang GBG-varvet med oss), Ellen, Mogge och jag.  Foto: Casey.
Lassa ner Hill Climb Racing du också, galet enkel (nåja) och jätte kul även för oss som inte är värsta spelnördarna :-))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar