onsdag 7 november 2012

Min lilla-syster yster...

...skriver också en blogg. och där skrev hon så här fint om oss, kärlek och min lite halvjobbiga kick-ass attityd ;)
http://poulain.se/2012/10/30/min-kick-ass-syster/#comment-258

Rätt låg idag också :( kanske berodde det på att jag körde ben på gymmet i morse. Men kände vid sista knäböjet att jag aldrig ens skulle tänk tanken att "köra knäböj". Vad tror jag att jag är, en mutant??
Så det var bara att gå hem och tillbringa resten av eftermiddagen i sängen... Vad är det man brukar säga: "kung på natten = kung på dagen" men här är väl "kung på onkologen = kung på soffan" mer passande ;))
Tur att farsan kom in och gjorde mat. Tack!!!
Casey softar på soffan och jag i sängen!



- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar